فال ورق عشقی آنلاین

مجله اینترنتی کاشت مو

فال ورق عشقی آنلاین

۲۳ بازديد

من برخی از مزامیر را امشب خواندم – خیلی دور تا صبح. قلب من مزمور فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

-یه کاری دارم! من پیشخدمت رستورانی در خیابان ششم هستم! امروز صبح محل را گرفتم. اوف! اما من اهمیتی نمی دهم، این مرا زنده نگه می دارد.

چه چیزی امید فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! من دو روز فال جدید و آنلاین قهوه عشقی , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که در وحشتناک ترین مکان به زنجیر کشیده شده ام. تصورش را بکنید.

تمام روز را بایستید و مردم پست را ببینید که خودشان را با غذا پر می‌کنند – خاک و چربی و بوی تعفن و مشقت‌های وحشتناک بی‌پایان! و من پنج روز از جنگل چشمه دار و وجد الهام خارج شدم.

واقعاً، امتحان کردن شکوه و جلال یک چیز فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! اما من به سختی آن را احساس می کنم – روی هوا راه می روم – در اعماق روحم یک آهنگ ارگ وجود دارد، من آن را تمام روز، تمام روز می شنوم!

چه زود می نویسند؟ من هر شب از پله ها بالا می روم و دنبال نامه می گردم. قدیمی عجله کن! عجله کن!

کتاب! کتاب! دارم به آن فکر می کنم – وقتی به خانه می آیم خودم را روی تخت پرت می کنم و با هیجان سرکوب شده می خندم. من فکر می کنم تمام روز – آنها در حال خواندن آن هستند، شاید! آه، کتاب من! و شاید کسی را در خانه پیدا کنم که امشب در مورد آن من را ببیند!

من به نقدها نگاه می کنم پاسور – الان به همه کتاب های روز علاقه مند هستم – زیرا اسیر در میان آنها خواهد بود! چگونه به نظر می رسد که آن را در آنجا، با حروف بزرگ ببینیم؟

و چگونه به نظر می رسد که شناخته شود؟ من احمق نیستم – می دانم وقتی دوباره در جنگل باشم چه چیزی به آرامش من کمک می کند – و اینطور نخواهد بود که روزنامه ها درباره من صحبت کرده باشند و خانم های جامعه بالا از من خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی قیمت , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استه باشند. مهمانی های چای آنها اما یکی دو مرد در این دنیا هستند که من دوست دارم آنها را بشناسم. شاید به عنوان نویسنده کتابی که شناخته شده باشد امکان پذیر باشد.

-بله، قبل از اینکه یکی از اوباش بودم، و حالا نشان داده ام که چه کاری می توانم انجام دهم.

وحشت آن «مفصل خوردن» وحشتناک هر ساعت بر من افزوده می شود. من نمی‌توانستم بیشتر از این تحمل کنم – از نظر جسمی این مرا بیمار می‌کند، و هیچ مقداری از اشتیاق نمی‌تواند آن را بهتر کند. من یک ثانیه بیشتر از زمانم صوتی نمی فروشم. تصمیمم را گرفتم که در پایان هفته مکان را رها کنم. بعد از آن یک هفته دیگر این پول به من کمک خواهد کرد و تا آن زمان مطمئناً از ناشران خواهم شنید.

من باید به آنها بگویم، فقط همین، – این چیزی نیست که از آن خجالت بکشیم. آنها باید مقداری پول از قبل به من بدهند. من نمی توانم در آن حوضچه زندگی کنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.