فال ورق آنلاین خیانت

مجله اینترنتی کاشت مو

فال ورق آنلاین خیانت

۱۰ بازديد

من به شما می گویم که همه چیز با من مسئله پول فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج آنلاین , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. من به صخره برهنه بدبختی پایین آمده ام – باید پول داشته باشم.

پول! -این برای من همه چیز در این دنیفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. تا زمانی که آن را نداشته باشم، دیگر نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم.

من خودم را می بینم که به دنیا می روم خارجی و می جنگم همانطور که مردان دیگر می جنگند و جایی برای خودم در آن ایجاد می کنم.

دوباره پایین می آیم؛ انبار بیچاره من در حال رفتن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! می‌نشینم و آن را می‌شمارم – حساب می‌کنم – صورت‌حساب کرایه‌ام را خرید می‌نویسم. وای کجا برم چیکار کنم آیا می توانم چیزی بنویسم؟ من می پرسم. چیزی جز آرزوی برهنه و لرزان در من نیست.

من از این می ترسم که در وضعیت ناامید کننده ای قرار بگیرم، آخرین باری بود که نتوانستم کاری پیدا کنم. و با این حال من نمی توانم تصمیم خود را برای انجام کاری تصمیم بگیرم تا زمانی که از این یکی ناشر چیزهای بیشتری نشنوم.

من امروز به آنجا رفتم تا یک خوب تمبر پستی را ذخیره کنم. هنوز از خواننده چیزی نشنیده بودند.

– می نشینم و سعی می کنم درس بخوانم. سپس بلند می شوم و می گویم که دیگر نباید آن را به تعویق بیندازم. سپس دوباره فکر می کنم: “به هر حال تا فردا صبر کنید.”

امروز داشتم به مجله آن خیانت مرد نگاه می کردم. چه افکاری برای من به ارمغان آورد – چه رنج ها، چه آرزوها، چه ناامیدی! و بالاتر از همه، چه سیل های اقیانوسی تلخ!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.