فال ورق احساسی

مجله اینترنتی کاشت مو

فال ورق احساسی

۳۰ بازديد

در همین حال بحران دراماتیک نبرد به سرعت آغاز شد. دریاسالار اسپانیایی مصمم بود به قطعات بریده شده ناوگان خود بپیوندد. کالودن ، بلنهایم ، شاهزاده جورج و اوریون در میان عقب‌ترین کشتی‌های او رعد و برق می‌زدند، و هنگامی که خط بریتانیا بالا می‌رفت، هر کشتی در حین عبور از شکاف در خط اسپانیا، به سمت باد حرکت می‌کرد و صدای رعد و برق را اضافه می‌کرد.

اسلحه خود را به طوفان نبردی که در میان عقبی ترین اسپانیایی ها موج می زند. اما طبیعتاً بخشی از خط بریتانیا که هنوز از این شکاف عبور نکرده بود، هر دقیقه کوتاهتر می‌شد و کشتی‌های پیشرو جفت اسپانیایی سرانجام دریا را از دشمن دور می‌کردند و مسیر را برای اسکادران لی خود باز می‌کردند. آنها فوراً با گروهی از غول‌های خواهر، سان جوزف و سالوادور دل موندو ، هر کدام ۱۱۲ اسلحه، سان نیکولاس و سه کشتی بزرگ دیگر با ۸۰ تفنگ، به سمت عقب چرخیدند، چهار طبقه بزرگ، گل سرسبد . ضربه ای جسورانه و هوشمندانه بود.

این اسکادران بزرگ با نسیمی که پشت سرش می‌وزید، مجبور بود از پشت خط بریتانیا عبور کند، به اسکادران لی ملحق شود و مقاومت کند و ناوگان اسپانیایی در یک توده ناگسستنی با دشمن مقابله کند. پشت خط بریتانیا توسط در عالی نگه داشته شد . در کنار او دیادم آمد . سومین کشتی کاپیتان زیر نظر نلسون بود. ممکن فال جدید و آنلاین تفسیر قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

تصور کنیم که چگونه چشم نلسون به سه طبقه بزرگ اسپانیایی خیره شده بود که ون اسپانیایی را تشکیل می‌داد، در حالی که آنها ناگهان چرخیدند و پایین آمدند تا از عقب او عبور کنند. نه خود ناپلئون، چشم اندازی سریعتر و مشتاق تر از نلسون برای تغییر چهره یک نبرد بزرگ داشت، و دریاسالار اسپانیایی را با ضربه ای متقابل و شجاعانه که در کل تاریخ بازی جنگ دریایی می توان یافت، ملاقات کرد.

ناوگان بریتانیا ناگهان کاپیتان را دید که از خط به سمت بادبزن می چرخد ​​- در جهت خط اسپانیایی – اما با انحنای سریع کاپیتان به عقب برگشت و بین دو کشتی انگلیسی که پشت خط را تشکیل می دادند شلیک کرد و سوراخ کرد. مستقیم در مسیر گل سرسبد اسپانیایی، با چهار عرشه، و جنگنده های عظیم در دو طرف آن.

ناخدا ، باید به خاطر داشت، کوچکترین ۷۴ کشتی در ناوگان بریتانیا بود، و هنگامی که کشتی های بزرگ اسپانیایی دور او بسته شدند و شعله ور شدند، به نظر می رسید که هر یک از آنها به اندازه ای اموزش بزرگ هستند که کاپیتان را مانند یک ناخدا سوار کنند. -قایق عمل نلسون مانند رفتار یک دامدار مجرد بود که متعهد می شود که دسته ای از گاوهای نر خشمگین را در حالی که از گله جدا می شوند.

در این مورد گروهی از قدرتمندترین کشتی های جنگی بودند که در آن زمان شناور بودند. حرکت ناگهانی نلسون نقض دستورات بود. شکافی در خط بریتانیا ایجاد کرد. پریدن بدون تکیه گاه به داخل ون اسپانیایی دیوانگی محض به نظر می رسید، و این تماشایی که کاپیتان به سمت سانتیسیما ترینیداد شلیک کرد ، به سادگی شگفت انگیز بود. نلسون یکباره با پرچمدار ۱۳۰ اسلحه، دو کشتی ۱۱۲ اسلحه، یکی از ۸۰ اسلحه و دو اسلحه از ۷۴ اسلحه وارد عمل شد! برای تماشاگرانی که این منظره را تماشا احساسی می‌کردند.

به نظر می‌رسید که کناره‌های کاپیتان با ضربان‌های سریع شعله به تپش می‌افتند، زیرا خدمه آن ضربه‌های خود را به داخل هالک‌های بزرگ در هر طرف آن‌ها می‌ریخت. اسپانیایی‌ها توده‌ای در هم پیچیده‌ای تشکیل دادند که به سختی می‌توانستند به سمت کاپیتان کوچک شلیک کنند بدون اینکه به یکدیگر آسیب برسانند. با این حال به نظر می رسید.

که کشتی انگلیسی حتی زیر آتش ناقصی که به او رسیده بود، چروک می شد. پیشانی او تیراندازی شد، ستون چرخش شکست، دکل او پاره شد، تعدادی از تفنگ هایش از بین رفتند، و کشتی عملاً قادر به انجام خدمات بیشتر چه در خط و چه در تعقیب و گریز نبود. اما نلسون به هدف خود رسیده بود: او هجوم ون اسپانیایی را متوقف کرده بود.

در این لحظه اکسلنت ، زیر نظر کالینگوود، وارد طوفان نبردی شد که دور کاپیتان را فرا گرفت ، و سه ضلع عظیم را در سه طبقه اسپانیایی سالوادور دل موندو ریخت که عملاً او را از کار انداخت. کالینگوود اهلی اما سخت‌گیر به همسرش نوشت: «ما از او دورتر از طول باغمان نبودیم.» سپس، با یک شاهکار خوب دریانوردی، اکسلنت بین کاپیتان و سان نیکلاس رد شد.

آن کشتی بدبخت را با شعله در فاصله ده یاردی تازیانه زد، و سپس گذشت تا لطف خود را به برساند – “چنین کشتی” کالینگوود پس از آن به همسرش گفت: “همانطور که قبلاً هرگز ندیده بودم!” کالینگوود آن هیولا را با آتش خود چنان شدید عذاب داد که در واقع او را زد، اگرچه مالکیت او قبل از اینکه کشتی‌های اسپانیایی دیگر که بالا می‌آمدند و نجاتش می‌دادند، بدست نیامد و او زنده ماند تا پرچم اسپانیا را در نبرد بزرگ ترافالگار حمل کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.